Vacature: Allround B2B Marketeer M/V (FT)

Vacature: Allround B2B Marketeer M/V (FT)

Wegens uitbreiding van ons team zijn wij per direct op zoek naar een gedreven B2B Marketeer.

Over Building Holland

Building Holland is hét 3-daagse innovatie event voor de bouw- en vastgoedsector. Dit jaarlijks terugkerende event vindt plaats in de RAI Amsterdam. De volgende editie vindt plaats van 17 t/m 19 april 2018. Building Holland staat in het teken van innovatie en vernieuwing. Dit is wat we samenvatten als (Re)Building the Future: samen bouwen aan de toekomst van Nederland op basis van de meest actuele trends en ontwikkelingen in samenwerking met baanbrekende innovatieve partijen binnen de bouw en vastgoed. Meer informatie vind je uiteraard op onze website: www.buildingholland.nl

Over de functie

Als Marketeer ben je verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten van Building Holland. Je werkt nauw samen met al je collega’s om als één team met één missie Building Holland tot een nog groter succes maken. We willen een groeistrategie inzetten met als doel om op Building Holland 2020, 300 vooraanstaande exposanten en 20.000 kwalitatieve bezoekers te mogen ontvangen.   

Jouw bijdrage bestaat uit het on- en offline promoten en werven van exposanten en bezoekers door middel van diverse marketingcommunicatiemiddelen, -campagnes en -acties.

Kernactiviteiten zijn daarbij:

  • Meedenken met het ontwikkelen en zelf uitvoeren van nieuwe offline en online campagnes en acties;
  • Optimaliseren van onze website: Conversie, usability, content, zoekmachineoptimalisatie, analytics;
  • Ondersteunen van onze collega bij het onderhouden van onze social media op Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube
  • Productie, redactie en verzending van onze wekelijkse nieuwsbrief
  • Coördineren van het gehele ontwikkelproces (planning, contact met ontwerper, drukkers en logistieke afhandeling) van onze marketingmaterialen zoals uitnodigingen, programmaboekjes, banners etc.
  • Uitvoeren van online campagnes op Google Adwords, Facebook ads etc.
  • Marktinformatie verzamelen ten behoeve van managementinformatie
  • Analyseren en rapporteren over de behaalde resultaten en het opstellen van strategische c.q. verbeterplannen
  • Actieve aanwezigheid tijdens kick-off, de op-en afbouw en de beursdagen zelf

Wie zoeken wij?

Je weet waar het in de marketing en in de bouw- en vastgoedbranche naartoe gaat en hoe je gewenste doelen kunt bereiken. Je vindt het leuk om zowel strategisch als operationeel bezig te zijn.

Gezien de samenstelling van het team zijn wij op zoek naar een professional die gewend is te werken in een klein dynamisch team. Je bent in staat zelfstandig te werken en functioneert daarnaast ook uitstekend in teamverband , de persoonlijke klik is erg belangrijk voor ons.

Je bent commercieel ingesteld, resultaatgericht en je hebt oog voor de klantbehoeften.

Onze andere functie-eisen zijn:

  • Een afgeronde HBO- of WO opleiding (marketing, communicatie)
  • Circa 3-5 jaar relevante marketingervaring. Dit is de 2e of 3e stap in je carrière
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Ervaring met Wordpress, Adobe programma’s (InDesign en Photoshop), CMS en social media
  • Aantoonbaar netwerk / kennis van de bouw- en vastgoedsector is een pre
  • Ervaring met (media)partners is een pre
  • Woonachtig in een straal van 50 km rondom Velp

Wat bieden wij?

Building Holland biedt je een uitdagende fulltime baan (40 uur per week) met een passend salaris (afhankelijk van opleiding en werkervaring) , en een bonusregeling. Een laptop, telefoon en een fijne werkplek in het hartje van Velp behoren ook bij het pakket.

Building Holland is een jong, dynamische en groeiende organisatie, waar een informele werksfeer heerst. Je wordt opgenomen in een enthousiast team waarbinnen je voldoende ruimte krijgt om je vaardigheden optimaal aan te wenden. Wij geven je veel verantwoordelijkheden. Je wordt gestimuleerd om eigen initiatief te tonen en je maximale bijdrage te leveren aan de doelstellingen van Building Holland.

Solliciteren?

Stuur dan voor 24 juli 2017 een korte motivatiebrief en een recent curriculum vitae per mail t.a.v. Richard Klein, Directeur Building Holland, info@buildingholland.nl. Mocht je vragen hebben, dan kan je telefonisch contact opnemen via 085-2735970.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Zoek verder binnen deze onderwerpen

Gerelateerde artikelen, events & downloads

c21 c225
Rapport belicht wat praktisch opgeleide Gen Z’ers écht willen

Rapport belicht wat praktisch opgeleide Gen ...

De Nederlandse technische sectoren staan aan de vooravond van een groot probleem: een flink deel van de ervaren vakmensen uit de babyboom- en Generatie X-groepen ...

Lees verder

c21 c41 c225
Leegstaande kantoren bieden ruimte voor duizenden extra woningen

Leegstaande kantoren bieden ruimte voor duizenden ...

Tijdens een uitzending van BNR’s The Daily Move pleitte Wietse Walinga, directeur van Duurzaam Gebouwd, voor het benutten van ongebruikte kantoorruimte als ...

Lees verder

c21 c225 c260
Dag van de HOUTbouw: zo voelt en ruikt houtbouw

Dag van de HOUTbouw: zo voelt en ruikt houtbouw

Hoe ziet voelt, ruikt en ziet houtbouw eruit? Dat ontdek je tijdens de landelijke Dag van de HOUTbouw, waar je bouw- en fabriekslocaties bezoekt en van experts ...

Lees verder

c21 c225 c301
Van netcongestie naar slimme energieoplossing

Van netcongestie naar slimme energieoplossing

Het congres 'Doorbouwen met netcongestie' ging in op concrete oplossingen, om door te bouwen binnen de kaders van netcongestie. In dit artikel komen Boudewijn de ...

Lees verder

c21 c151 c225
De praktische invulling van de Green Deal Duurzame Zorg 3.0

De praktische invulling van de Green Deal Duurzame ...

Stichting C23 helpt zorgorganisaties bij het realiseren van de doelen uit de Green Deal Duurzame Zorg 3.0 (GDDZ 3.0). Samen met partners als Stichting Lucrum, resultaatpartners ...

Lees verder

c21 c225
Architectuurprijs beloont duurzaamheid en innovatie kunststof kozijnen

Architectuurprijs beloont duurzaamheid en innovatie ...

Op 30 oktober 2025 wordt voor de 14e keer de VKG Architectuurprijs uitgereikt, tijdens de Klimaattop GO. Deze tweedaagse conferentie van Duurzaam Gebouwd vindt ...

Lees verder

c21 c225
Sterke focus op natuurinclusief ontwerpen en bouwen

Sterke focus op natuurinclusief ontwerpen en ...

Door een partnerovereenkomst te ondertekenen met NL Greenlabel, zet Heembouw een belangrijke stap in het meetbaar maken van de waarde van een natuurinclusieve leef- ...

Lees verder

c21 c41 c151 c225
Green Deal Duurzame Zorg 3.0: samenwerken aan duurzame zorg

Green Deal Duurzame Zorg 3.0: samenwerken aan ...

De zorgsector heeft een flinke milieubelasting. Zo is ze verantwoordelijk voor 7 procent van de nationale CO2-uitstoot en verbruikt ze 18 procent van de grondstoffen. ...

Lees verder

c21 c225
Krachtenbundeling voor collectief opschalen

Krachtenbundeling voor collectief opschalen

Collectief opschalen binnen de transitie naar een circulaire bouwsector. Dat is waarvoor Gebruikte Bouwmaterialen B.V. - GBM en DuSpot gaan samenwerken. Laatstgenoemde ...

Lees verder

c21 c40 c225 c301
Doorbouwen met netcongestie: 'Er gaat al veel goed'

Doorbouwen met netcongestie: 'Er gaat al veel ...

De energietransitie vraagt om samenwerking tussen publieke en private partijen. Het delen van kennis en het samen bedenken van oplossingen staan centraal.  Foto: ...

Lees verder

c21 c225
Full House Deal maakt ruimte voor 200.000 extra woningen

Full House Deal maakt ruimte voor 200.000 extra ...

Door hybride werken worden kantoren structureel minder gebruikt. Veel organisaties kampen met lage bezettingsgraden, terwijl huur- en exploitatiekosten blijven ...

Lees verder

c21 c225 c303
Gemeente Amsterdam maakt plan voor meer biodiversiteit

Gemeente Amsterdam maakt plan voor meer biodiversiteit

De biodiversiteit in Amsterdam moet vergroot worden en daar kan de gebouwde omgeving aan bijdragen. “Biodiversiteit is belangrijk, ook in de stad, want wilde ...

Lees verder

Reactie plaatsen

keyboard_arrow_up